Kullavikskliniken

Kullaviks-klinikens mål

Vårt mål är att leverera tandvård som vi själva skulle vilja ha den utförd. Vi drivs av viljan att göra ett riktigt bra arbete som ger oss många nöjda patienter. Empati och smärtfrihet är våra ledord.
Kullaviksklinikens välutbildade personal erbjuder högkvalitativ tandvård med största noggrannhet enligt senaste vetenskap och teknik. Ett personligt och vänligt omhändertagande är en grundläggande inledning av behandlingen med all respekt för patienten som individ. Vår ambition är att vi skall tillhöra den absoluta
toppen bland Sveriges tandvårds-kliniker.

Idag vet vi att munhälsan står i direkt relation med den allmänna hälsan. Vi lägger stor vikt vid att hjälpa patienten med att få inflammationer i tandköttet utläkta och att vara fri från kroniska infektionstillstånd i käkbenet.

Följ oss på facebook för att få våra senaste nyheter och erbjudanden.

Kontaktuppgifter

Adress: Kullavikskliniken
Gamla Särövägen 320
42932 KULLAVIK
Telefon: 031-93 08 52
Fax:031-93 02 11
E-post:info@kullavikskliniken.se

Nyheter

3D-röntgen

Vi använder oss av en avancerad, digital 3D-röntgen. Den rekonstruerar en volym i 3D av önskat område i munhåla, bihålor eller käkleder. Den har blivit oumbärlig i vårt arbete, där vårt mål är att utöva tandvård med högsta precision.

Erbjudanden

Tipsa en vän

Det vore roligt, om du som redan går hos oss som patient, skulle vilja tipsa dina vänner om oss. Ett litet tack för hjälpen är 150:- i rabatt på ditt nästa besök, om någon vän bokar och genomför en undersökning hos oss. Självklart får din vän en välkomstrabatt på 150:-.